APPLUS
|
16243AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лів/прав, пер
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
456
228
|
грн.
|
|
|
FRAP
|
2987
|
Наконечник поперечной рулевой тяги
|
Украина
|
4
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
505
252
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
23880AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга HD, лiв/прав, пер
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
358
179
|
грн.
|
|
|
BIRTH
|
AX0102
|
AX0102 Original Birth - Тяга кермова OPEL Vectra C Ex.Sports Susp, Ex.Caravan 02- L/R 300mm
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
590
295
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
16243AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лів/прав, пер
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
593
296
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
28359
|
DRAZEK KIER. FIAT GRANDE PUNTO
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
597
299
|
грн.
|
|
|
MONROE
|
L10115
|
Рульовий наконечник
|
Украина
|
5
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
636
318
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
16243AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лiв/прав, пер
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
446
223
|
грн.
|
|
|
BIRTH
|
AX0006
|
AX0006 Original Birth - Тяга кермова OPEL Corsa D, FIAT Punto, Grande Punto 06-, L/R
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
648
324
|
грн.
|
|
|
FRAP
|
2987
|
Наконечник R 08-
|
Польша
|
4
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
450
225
|
грн.
|
|
|
MONROE
|
L10115
|
KOСCУWKA DRҐЇKA OPEL, FIAT (OE-1603545)
|
Польша
|
9
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
674
337
|
грн.
|
|
|
TRW (LUCAS)
|
JAR992
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
479
239
|
грн.
|
|
|
MOOG
|
OP-AX-5163
|
DrҐѕek kier. bez koдcўwki L/P
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
753
377
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
34298
|
DRAZEK KIER.
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
754
377
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40 92 8359
|
рулевая тягa
|
Украина
|
4
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
760
380
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40 92 8359
|
рулевая тягa
|
Украина
|
4
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
760
380
|
грн.
|
|
|
MOOG
|
OP-AX-5163
|
Рульова тяга(без наконечника)
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
760
380
|
грн.
|
|
|
MONROE
|
L10211
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY OPEL, FIAT (OE-1609211)
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
777
388
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
28359
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
540
270
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
28359
|
Рульова тяга(без наконечника)
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
792
396
|
грн.
|
|
|
MONROE
|
L10115
|
Кермовий наконечник
|
Польша
|
4
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
567
283
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JAR972
|
DRAZEK KIER. (BEZ KON.) OPEL ZAFIRA 16
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
825
413
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40928359
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
594
297
|
грн.
|
|
|
FEBI BILSTEIN
|
28359
|
Осевой шарнир рулевая тяга
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
877
438
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40 92 8359
|
рулевая тягa
|
Украина
|
8
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
912
456
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
34298
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
646
323
|
грн.
|
|
|
MONROE
|
L10211
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
648
324
|
грн.
|
|
|
MOOG
|
OPAX5163
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
4
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
682
341
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40934298
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
722
361
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JRA550
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY KPL. FIAT L (OE-1603543)
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1143
571
|
грн.
|
|
|
TRW (LUCAS)
|
JAR972
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
820
410
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JRA551
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY KPL. FIAT P (OE-1603543)
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1309
655
|
грн.
|
|
|
TRW (LUCAS)
|
JRA551
|
Кермова тяга(з наконечником)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
942
471
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JAR992
|
Рулевая тяга боковая (без наконечника) Dr№їek kierowniczy boczny (bez koсcуwki) L/P ALFA ROMEO MITO
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1368
684
|
грн.
|
|
|
OPEL
|
1603642
|
|
Европа
|
+
|
-
|
99%
|
12-16 дн.
|
2524
1262
|
грн.
|
|
|
OPEL
|
93189022
|
|
Европа
|
+
|
-
|
99%
|
12-16 дн.
|
3669
1834
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JAR992
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
6
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
16293
8147
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JAR992
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
16293
8147
|
грн.
|
|
|