DENCKERMANN
|
D180079
|
DRAZEK KIER.L/P OPEL ZAFIRA B 05-
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
510
170
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
16243AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лів/прав, пер
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
570
228
|
грн.
|
|
|
DENCKERMANN
|
D180079
|
TIE ROD
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
493
164
|
грн.
|
|
|
ABS
|
240484
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY OPEL ZAFIRA 05- (OE-1603287)
|
Польша
|
25
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
682
273
|
грн.
|
|
|
RTS
|
92-00396-010
|
Тяга рулевая
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
736
294
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
16243AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лів/прав, пер
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
741
296
|
грн.
|
|
|
RTS
|
92-90398-010
|
Тяга рулевая
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
749
300
|
грн.
|
|
|
A.B.S.
|
240484
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
539
216
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-667
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
20+
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
793
317
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-667
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
793
317
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
TA2453
|
DRAZEK KIER.
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
793
317
|
грн.
|
|
|
MEYLE
|
6160310014
|
Тяга керма
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
865
346
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
16243AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лiв/прав, пер
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
558
223
|
грн.
|
|
|
RTS
|
92.90398+
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY OPEL ZAFIRA 08- (OE-1603287)
|
Польша
|
25
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
820
328
|
грн.
|
|
|
RTS
|
9200396010
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
611
245
|
грн.
|
|
|
RTS
|
9290398010
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
621
248
|
грн.
|
|
|
MEYLE
|
616 031 0014
|
Тяга рулевая
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
923
369
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-667
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
25
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
951
381
|
грн.
|
|
|
NK
|
5033675
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
689
276
|
грн.
|
|
|
RTS
|
9290398+
|
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
728
291
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
34298
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY OPEL (OE-1603287)
|
Польша
|
10
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1059
423
|
грн.
|
|
|
SASIC
|
7776072
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
743
297
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9016
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
1094
438
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9016
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
0
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
1094
438
|
грн.
|
|
|
METZGER
|
51002918
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
773
309
|
грн.
|
|
|
MEYLE
|
616 031 0014
|
Рулевая тяга боковая (без наконечника) Dr№їek kierowniczy boczny (bez koсcуwki) L/P (dі.277,5mm) CHE
|
Польша
|
10
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1133
453
|
грн.
|
|
|
MEYLE
|
6160310014
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
839
336
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
34298
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
849
340
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2667
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
850
340
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JAR972
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY OPEL (OE-1603287)
|
Польша
|
11
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1233
493
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40934298
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
903
361
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9016
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1313
525
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9016
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
919
367
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
TA2453
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
923
369
|
грн.
|
|
|
TRW (LUCAS)
|
JAR972
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1321
528
|
грн.
|
|
|
OPEL
|
93186330
|
|
Европа
|
+
|
-
|
99%
|
12-16 дн.
|
2932
1173
|
грн.
|
|
|
OPEL
|
1603642
|
|
Европа
|
+
|
-
|
99%
|
12-16 дн.
|
3155
1262
|
грн.
|
|
|
SASIC
|
7776072
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
20937
8375
|
грн.
|
|
|
MEYLE
|
616 031 0014
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
>8
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
23626
9450
|
грн.
|
|
|
MEYLE
|
616 031 0014
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
8
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
23626
9450
|
грн.
|
|
|