ASHIKA
|
50-0H-H17
|
KLOCKI HAM.HYUNDAI IX20 1.4
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1185
474
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
LP2227
|
Гальмівні колодки, дискові
|
Украина
|
10
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1402
561
|
грн.
|
|
|
JAPANPARTS
|
PAH17AF
|
Гальмівні колодки, дискове гальмо (набір)
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1114
445
|
грн.
|
|
|
REMSA
|
1435.02
|
Гальмiвнi колодки (вир-во Remsa)
|
Украина
|
5
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1660
664
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P 30 055
|
KLOCKI HAM.PRZOD HYUNDAI IX20 10-
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1725
690
|
грн.
|
|
|
BLUE PRINT
|
ADG042125
|
Колодки тормозные
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1777
711
|
грн.
|
|
|
ASHIKA
|
500HH17
|
Гальмівні колодки, дискове гальмо (набір)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1236
494
|
грн.
|
|
|
REMSA
|
1435 02
|
Klocki hamulcowe
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1803
721
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P30 055
|
Гальмівні колодки дискові
|
Украина
|
4
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
1905
762
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P30 055
|
Гальмівні колодки дискові
|
Украина
|
6
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
1905
762
|
грн.
|
|
|
REMSA
|
143502
|
Гальмівні колодки, дискове гальмо (набір)
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1343
537
|
грн.
|
|
|
ABS
|
37932
|
KLOCKI HAMULC. HYUNDAI IX20 10- PRZУD (OE-581011KA00)
|
Польша
|
17
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1957
783
|
грн.
|
|
|
TEXTAR
|
2518701
|
KLOCKI HAM. PRZOD HYUNDAI IX20 10-
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1980
792
|
грн.
|
|
|
A.B.S.
|
37932
|
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1374
549
|
грн.
|
|
|
PROTECHNIC
|
PRP1611
|
Гальмівні колодки (набір)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1374
550
|
грн.
|
|
|
BLUE PRINT
|
ADG042125
|
KLOCKI HAMULCOWE KIA (OE-581011KA00)
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
2031
812
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P30055
|
Комплект тормозных колодок дисковый тормоз
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
2059
823
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P30 055
|
Гальмівні колодки дискові
|
Украина
|
10
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
2115
846
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
LP2227
|
Гальмівні колодки, дискові
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1476
590
|
грн.
|
|
|
FERODO
|
FDB4447
|
Гальмівні колодки, дискові
|
Украина
|
6
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
2144
858
|
грн.
|
|
|
TEXTAR
|
2518701
|
Колодки тормозные
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
2146
858
|
грн.
|
|
|
FERODO
|
FDB4447
|
Тормозные колодки, к-кт
|
Украина
|
0
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
2150
860
|
грн.
|
|
|
FERODO
|
FDB4447
|
Тормозные колодки, к-кт
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
2150
860
|
грн.
|
|
|
ZIMMERMANN
|
25187.180.1
|
Колодки тормозные
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
2444
978
|
грн.
|
|
|
BLUE PRINT
|
ADG042125
|
Гальмівні колодки, дискове гальмо (набір)
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1728
691
|
грн.
|
|
|
FERODO
|
FDB4447
|
Дисковые тормозные колодки, комплект Klocek hamulcowy kpl. przуd (z akustycznym czujnikiem zuїycia)
|
Польша
|
10
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
2662
1065
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P30055
|
Колодки гальмівні ix20 ..
|
Польша
|
4
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1865
746
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
LP2227
|
Дисковые тормозные колодки, комплект Klocek hamulcowy kpl. przуd HYUNDAI IX20 1.4-1.6D 11.10-
|
Польша
|
7
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
2759
1103
|
грн.
|
|
|
TEXTAR
|
2518701
|
Гальмівні колодки, дискове гальмо (набір)
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
2410
964
|
грн.
|
|
|
ZIMMERMANN
|
251871801
|
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
2461
984
|
грн.
|
|
|
FERODO
|
FDB4447
|
Гальмівні колодки, дискові
|
Польша
|
4
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
2799
1120
|
грн.
|
|
|
HELLA
|
8DB355019791
|
Гальмівні колодки дискові T2167
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
3246
1299
|
грн.
|
|
|
HYUNDAI
|
581011KA00
|
Гальмівні колодки, дискове гальмо (набір)
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
5074
2029
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P30055
|
Тормозные колодки дисковые
|
Украина
|
>8
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
52510
21004
|
грн.
|
|
|
BREMBO
|
P30055
|
Тормозные колодки дисковые
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
52510
21004
|
грн.
|
|
|
FERODO
|
FDB4447
|
Комплект тормозных колодок, дисковый тормоз
|
Украина
|
5
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
61432
24573
|
грн.
|
|
|
FERODO
|
FDB4447
|
Комплект тормозных колодок, дисковый тормоз
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
61432
24573
|
грн.
|
|
|