A.B.S.
|
240514
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
4
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
373
124
|
грн.
|
|
|
A.B.S.
|
240514
|
Автозапчасть
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
567
189
|
грн.
|
|
|
MOOG
|
OP-AX-5691
|
DRAZEK KIEROWNICZY OPEL COMBO / CORSA C 00- L/P 16 03 844
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
1 дн.
|
650
260
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
20594AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лів/прав, пер
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
578
231
|
грн.
|
|
|
ABS
|
240514
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY OPEL CORSA C 00- (OE-1603844)
|
Польша
|
13
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
565
226
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
TA2687
|
Тяга рульова
|
Украина
|
9
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
578
231
|
грн.
|
|
|
TOPRAN
|
207182
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
528
176
|
грн.
|
|
|
FORMPART
|
2007038
|
Formpart
|
Польша
|
3
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
542
181
|
грн.
|
|
|
DENCKERMANN
|
D180283
|
DRAZEK KIER.L/P OPEL COMBO 01-
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
683
273
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
TA2687
|
Рульова тяга(без наконечника)
|
Украина
|
12
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
690
276
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
20594AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лів/прав, пер
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
751
300
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
TA2687
|
DRAZEK KIER.L/P
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
793
317
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9714
|
DrҐѕek kier.
|
Польша
|
8
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
799
320
|
грн.
|
|
|
DELPHI
|
TA2687
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
556
223
|
грн.
|
|
|
APPLUS
|
20594AP
|
Осьовий шарнір, рульова тяга, лiв/прав, пер
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
565
226
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-1196
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
827
331
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-1196
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
0
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
827
331
|
грн.
|
|
|
MOOG
|
OP-AX-5691
|
Рульова тяга(без наконечника)
|
Украина
|
9
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
907
363
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9714
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
923
369
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9714
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
923
369
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-1197
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
6
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
929
372
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-1197
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
0
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
929
372
|
грн.
|
|
|
DENCKERMANN
|
D180283
|
Tie rod
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
661
264
|
грн.
|
|
|
MOOG
|
OP-AX-5691
|
DrҐѕek kier.
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
957
383
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-1196
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
1
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
992
397
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
28477
|
DRAZEK KIER. OPEL CORSA C
|
Польша
|
5
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1035
414
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G21196
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
722
289
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9714
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
3
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1107
443
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G2-1197
|
Осевой шарнир, рулевая тяга
|
Украина
|
6
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1115
446
|
грн.
|
|
|
MOOG
|
OPAX5691
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
810
324
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JAR1072
|
DRҐЇEK KIEROWNICZY OPEL (OE-1603844)
|
Польша
|
12
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1197
479
|
грн.
|
|
|
TRW
|
JAR1072
|
JAR1072 TRW - Тяга кермова OPEL Corsa C, Combo Ch. 44000001--, 46000001-- 00-, L/R
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1205
482
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40 92 8477
|
рулевая тягa
|
Украина
|
0
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
1337
535
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40 92 8477
|
рулевая тягa
|
Украина
|
5
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
1337
535
|
грн.
|
|
|
TRW (LUCAS)
|
JAR1072
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
937
375
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9713
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
7
|
-
|
99%
|
1-2 дн.
|
1354
542
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9713
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
2
|
-
|
99%
|
0 дн.
|
1354
542
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
28477
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
966
386
|
грн.
|
|
|
OPTIMAL
|
G21197
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
997
399
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9714
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1001
400
|
грн.
|
|
|
MONROE
|
L24227
|
Рулевая тяга боковая (без наконечника) Dr№їek kierowniczy boczny (bez koсcуwki) L/P (dі.316mm) OPEL
|
Польша
|
2
|
-
|
99%
|
3-4 дн.
|
1467
587
|
грн.
|
|
|
FEBI
|
44437
|
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1018
407
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40 92 8477
|
рулевая тягa
|
Украина
|
5
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1484
594
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9713
|
Рулевая тяга
|
Украина
|
9
|
-
|
99%
|
2 дн.
|
1503
601
|
грн.
|
|
|
SWAG
|
40928477
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1079
432
|
грн.
|
|
|
MONROE
|
L24227
|
Кермова тяга (без наконечника)
|
Польша
|
>5
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1086
434
|
грн.
|
|
|
SIDEM
|
9713
|
Осьовий шарнір, кермова тяга
|
Польша
|
1
|
-
|
99%
|
6-8 дн.
|
1466
586
|
грн.
|
|
|
OPEL
|
26110430
|
|
Европа
|
+
|
-
|
99%
|
12-16 дн.
|
4652
1861
|
грн.
|
|
|
OPEL
|
1603844
|
|
Европа
|
+
|
-
|
99%
|
12-16 дн.
|
4707
1883
|
грн.
|
|
|
OPEL
|
1603843
|
|
Европа
|
+
|
-
|
99%
|
12-16 дн.
|
6060
2424
|
грн.
|
|
|